Jak kupić produkt w sklepie MIVIENA – kilka wskazówek dla Klientów.
Produkty w naszym sklepie zostały podzielone wg różnych kategorii: oświetlenie do biur; oświetlenie dziecięce i młodzieżowe; oświetlenie kryształy; oświetlenie LED; oświetlenie spoty, halogeny; oświetlenie wewnętrzne; oświetlenie łazienkowe, oświetlenie zewnętrzne; lampa na prezent; lampy stołowe; akcesoria oświetleniowe; wyposażenie wnętrz.
Aby wybrać daną kategorię naciśnij odpowiednią opcję korzystając z menu PRODUKTY (lewa część strony głównej).
Dodatkowo na każdej stronie jest wyszukiwarka – możesz wpisać w nią nazwę produktu, część opisu bądź słowo klucz opisujące rodzaj poszukiwanego produktu np. stołowa lub kinkiet;
Dodatkową opcja jest „wyszukiwanie zaawansowane”, które pozwala uszczegółowić informacje na temat poszukiwanego przez Ciebie produktu, przy użyciu wskaźników i filtrów dostępnych w sklepie.
Jeżeli chcemy przeczytać szczegółowe dane na temat danego produktu, wystarczy jeżeli klikniemy na nazwę produktu bądź jego zdjęcie. Znajdziesz tam także informację o cenie produktu i o tym, jak szybko jesteśmy w stanie go dostarczyć.
W większości przy każdym produkcie zamieściliśmy też informację o ewentualnych komponentach oraz produktach podobnych, bądź lampach z tej samej rodziny.
Zamówienie tworzymy poprzez dodanie towaru do koszyka. W tym celu musimy użyć przycisku ZAMÓW, na stronie z opisem towaru.
Jeżeli nie zalogowałeś się przed rozpoczęciem procesu zamawiania bądź dokonujesz zakupu po raz pierwszy, w tym miejscu system poprosi o sprecyzowanie danych.
W przypadku nowych Klientów należy wprowadzić dokładnie wszystkie swoje dane wraz z określeniem loginu i hasła, które ułatwią dostęp do zakupów w naszym sklepie następnym razem.
Gdy masz już w KOSZYKU właściwe towary i chcesz złożyć zamówienie, wejdź do koszyka, używając przycisk „ZAMÓW” oznaczonym rysunkiem koszyka, a znajdujący się w lewej części menu na stronie .
Sprawdź zawartość koszyka. Możesz zmienić liczbę zamawianych sztuk, usunąć coś z koszyka lub odłożyć część produktów do przechowalni, by móc zamówić je później. Zmianę liczby sztuk towaru zaakceptuj używając przycisku „Aktualizuj koszyk”.
Na tej stronie też wyświetlamy informację o składanym przez Ciebie właśnie zamówieniu – sposób dostawy i płatności, do wyboru.
Jeśli sprawdziłeś zawartość koszyka, zaakceptowałeś warunki dostawy i płatności i chcesz złożyć zamówienie, przyciśnij przycisk „Zamów”, aby przejść na stronę ostatecznego potwierdzenia i naniesienia Ew. dodatkowych informacji na temat jego realizacji.
Jeżeli wszystko jest zgodne i nie masz więcej uwag, wybierz opcję „Potwierdź zamówienie”. W ten sposób proces składania zamówienia dobiegł końca.
Po ostatecznym zatwierdzeniu koszyka, możesz dokonać wyboru form płatności:
- za pobraniem – płatność gotówka do rąk kuriera DPD
- przedpłata na konto bankowe – realizacja dopiero w momencie otrzymania pieniędzy na konto
- PLATNOSCI.PL – płatność automatyczna przy użyciu karty kredytowej lub automatycznym przelogowaniu na konto wskazanego banku
Przy dokonaniu wyboru opcji za pobraniem i przedpłata na konto bankowe, dalsza część postępowania w procesie składania zamówienia wygląda taj, jak opisano w punkcie poprzednim.
Przy wyborze opcji PLATNOSCI.PL, w momencie zakończenia zamówienia („Potwierdź zamówienie”), przechodzi do strony, z której potwierdzasz dokonanie płatności.
Zatwierdzając dokonanie płatności, zostaniesz przekserowany na stronę PLATNOSCI.PL, gdzie zostaniesz poprowadzony w kolejnych etapach dokonywania płatności, w zależności od wybranej opcji karta kredytowa czy przelew na konto.
Po pomyślnej autoryzacji należność za zamówienie zostanie natychmiast pobrana i przypisana do zamówienia.
Towary z naszej oferty możemy dostarczyć w ciągu 24 godzin, ale też i 2 – 3 tygodni. Wszystkie informacje dostępne są na karcie szczegółowej każdego produktu. Jednak dodatkowo, każde zamówienie jest dokładnie analizowane przez naszych Doradców.
O każdym etapie realizacji danego zamówienia będziemy informować na bieżąco droga e-mailową, wysyłając aktualizacje na podany przez Ciebie adres e-mailowy.
Informacje, które znalazłeś w naszym przewodniku możesz skonsultować z naszymi Doradcami telefonicznie lub e-mailowo.