Stary Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MIVIENA Sp. z o.o.

 

I. Informacje O Firmie 

Właścicielem Sklepu Internetowego jest:
MIVIENA sp. z o.o.
ul. Dolina 25
62-081 Przeźmierowo
Regon 301486053, NIP 777-31-70-624
Tel. (0 61) 855 26 48
Fax. (0 61) 855 26 60

Kapitał zakładowy 50.000 zł

 

II. Ochrona Danych Osobowych 

1. Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów sklepu są przetwarzane przez MIVIENA sp. z o.o. z siedzibą w Przeźmierowie, ul. Dolina 25.

2. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:

a/ realizacji umowy

b/ jeśli Klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.miviena.pl

3. Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim dla celów marketingowych.

4. Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.

 

III. Ceny

1. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

 

IV. Zamówienia

1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego (warunkiem złożenia zamówienia w naszym serwisie jest posiadanie skrzynki e-mail i aktualnego numeru telefonu) .

2. Zamówienia złożone w dni pracujące po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego .

3. Zamawiający zostanie poinformowany o przyjęciu zamówienia telefonicznie lub / i poprzez e-mail. Każde zamówienie wymaga potwierdzenia ze strony Klienta. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni, nie będą realizowane.

4. Potwierdzone przez Klienta zamówienie  jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącej obie strony transakcji .

5. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.

6. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z produktów które wydłużają czas realizacji zamówienia.

 

V. Płatności 

1. Płatność za towar może być dokonywana w następujący sposób:

a) Przelewem na konto bankowe firmy Miviena sp. z o.o.

b) Gotówką do rąk kuriera z firmy kurierskiej DPD za pośrednictwem, której dostarczono towar . W tym przypadku do wartości zamówienia zostanie doliczona opłata ryczałtowa w wysokości 5 zł brutto tytułem  kosztów pobrania poniesionych przez Miviena sp. z o.o.

c) Kartą kredytową za pośrednictwem płatności.pl korzystając z narzędzi na stronie sklepu internetowego

d) Przelewem poprzez system PayU

e) Gotówką w kasie firmy przy odbiorze osobistym

 

VI. Wysyłka 

1. Ze wzglądu na dobro towarów zakupionych przez naszych klientów przesyłki wysyłane są tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

2. Wysyłka towaru następuje zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych (w przypadku płatności na konto czas liczony jest od wpływu należności na konto). W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się przedłużyć do 5 dni,  o czym Klient zostanie poinformowany przez Pracownika Miviena sp. z o.o..

3. Opłatę za transport ponosi:

   - MIVIENA sp. z o.o. – jeżeli wartość zamówienia jest większa niż 300 zł brutto

   - Klient – jeżeli wartość zamówienia nie przekracza 300 zł brutto; wówczas do wartości zamówienia zostanie doliczona opłata ryczałtowa w wysokości 15 zł brutto

4. W momencie wysłania przesyłki z magazynu, Klient otrzymuje informację mailem z numerem przesyłki, który można wpisać na stronie firmy przewozowej, aby sprawdzić gdzie znajduje się w danej chwili przesyłka (www.dpd.com.pl).

5. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku przesyłek za pobraniem Klient przed rozpakowaniem przesyłki i sprawdzeniem stanu towaru, zobowiązany jest do uiszczenia należności za towar kurierowi. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, braku jakiegokolwiek z elementów zakupionego towaru kurier musi sporządzić protokół szkody z zaznaczeniem powstałych uszkodzeń, bądź jakich elementów brakuje. Klient musi zgłosić zaistniałą sytuację obsłudze firmy Miviena sp. z o.o. wraz z kopią protokołu szkody, do 48 godzin od daty otrzymania przesyłki. Otrzymywanie zgłoszeń następuje drogą mailową lub telefoniczną. 

6. Wszelkie roszczenia Klienta związane z uszkodzeniem towaru lub/i braków w przesyłce nie będą przyjmowane bez protokołu szkody sporządzonego przez kuriera.

 

 VII. Zwrot Towaru

1. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów, istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego zgodnie z art.7 ust.1 w/w ustawy. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakupu określonej w art.10 ust.1 i musi fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem.

2. Towar na indywidulane zamówienie klienta nie podlega zwrotowi.

3. Produkt zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny,  towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu (tektura, styropian, folia) naruszonym po otwarciu, ale nie zniszczonym. Wraz z odsyłanym towarem Klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego towaru. W przypadku niespełnienia powyższego warunku produkt nie zostanie przyjęty.

4. Klient ma obowiązek pobrania formularza zwrotu/reklamacji towaru czytelnym wypełnieniu i odesłaniu do firmy MIVIENA sp. z o.o. razem ze zwracanym towarem. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży.

6. W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar Klient powinien odesłać na własny koszt. Jednocześnie zastrzegamy, iż nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

VIII. Reklamacje 

1. Zgłoszenia reklamacji przyjmujemy telefonicznie pod numerem 61 855 48 49 lub drogą elektroniczną [email protected].

2. Na podstawie wstępnej decyzji ze strony firmy Miviena Klient odsyła zakupiony produkt na adres firmy lub firma dosyła brakującą lub uszkodzoną część.

3. Klient zobowiązany jest do wysłania produktu reklamowanego firmą kurierską DPD. Tylko w takim przypadku koszt transportu jest pokrywany przez firmę Miviena .

4. Uznaną reklamację firma Miviena sp. z o.o.  zobowiązana jest odesłać do Klienta na własny koszt. W przypadku nie uznania reklamacji, koszt transportu w obie strony obciąża Klienta.

5. Klient ma obowiązek pobrania formularza zwrotu/reklamacji towaru, czytelnym wypełnieniu i odesłaniu do firmy MIVIENA razem z reklamowanym towarem.

6. Towar oddawany do reklamacji musi być zapakowany w oryginalne opakowanie bądź opakowanie tekturowe z odpowiednim zabezpieczeniem produktu przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu.

7. Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć kserokopię  faktury zakupu lub paragon.

8. W przypadku braku dowodu zakupu, towar nie będzie przyjmowany do reklamacji.

9. Pracownik firmy Miviena sp. z o.o.  ma prawo zażądać od nabywcy oryginalnego  dokumentu zakupu .

 

IX. Gwarancja i rękojmia  

1. Gwarancja i rękojmia udzielana jest na wady fabryczne i na okres wynikający z warunków ujętych w przepisach i instrukcjach do poszczególnych, liczony od daty zakupu.

2. Gwarancje i rękojmie będą rozpatrywane po przedstawieniu przez kupującego ważnego dowodu zakupu produktu z datą sprzedaży reklamowanego wyrobu (paragon fiskalny lub faktura VAT).

3. Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji bądź Rękojmi wygasają automatycznie po upływie okresu Gwarancji bądź Rękojmi oraz:

a) w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji bądź eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami Producenta towaru;

b) w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru,

c) w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek uszkodzenia mechanicznego, w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia oznaczeń towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru,

d) eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem,

e) użycie niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych.

f) Klient zobowiązuje się niezwłocznie zgłosić Miviena sp. z o.o. ujawnione wady towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy Klienta. Miviena sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony , o czym Klient zostanie poinformowany.

g) Ujawnione wady fabryczne w okresie gwarancji bądź rękojmi , będą usuwane bezpłatnie przez Miviena sp. z o.o..

h) W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, Miviena sp. z o.o. stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji Rękojmi, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie, następnie zwracając Klientowi towar na jego koszt.

j) Miviena sp. z o.o. nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.

 

 X. WARUNKI OGÓLNE

 

1.  Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu z serwisu zaistniałe z   przyczyn technicznych lub innych od niego niezależnych.
3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.miviena.pl
4. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.
5. Wszelkie zmiany wchodzą w życie po 31 dniach od momentu ich ogłoszenia w witrynie www.miviena.pl. Zmiany te nie dotyczą jednak już złożonych zamówień.